A Desszert.Dekor.hu honlap sütiket (Cookie-kat) használ annak érdekében, hogy még jobb felhasználói élményt és személyre szabott ajánlatokat nyújthassunk az Ön számára. Az oldal használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések (GYIK)

 

Ha kérdésed merül fel a webáruház működésével, a szállítással, a termékekkel kapcsolatban, vedd fel velünk a kapcsolatot. Igyekszünk a lehető leghamarabb reagálni kérdésedre.

Elérhetőségeink:

Telefonon a 06 70 55 88 695 telefonszámon munkanapokon 8 és 16 óra között elérsz minket. Ha valamiért nem tudjuk fogadni hívásod, visszahívunk.

E-mailben: a beérkező leveleket azonnal megkapjuk, figyeljük, így akár munkaidőn kívül vagy hétvégén is írhatsz nekünk, amint tudunk válaszolunk neked ilyenkor is.

Facebook oldalunk Messenger-chatében is hagyhatsz üzenetet, vagy írhatsz nekünk ugyanitt.

Mielőtt azonban megkeresel minket, olvasd végig összefoglalónkat, talán megtalálod köztük a válaszod a kérdésedre.

 

1. Nem találom azt a terméket, amilyet szeretnék...

A termékek rendeltetésük szerint kategóriákba, azokon belül pedig alkategóriákba vannak sorolva a könnyebb kereshetőség érdekében. A kategóriák a főoldal bal felső sarkában lévő kör ikonra kattintva bárhonnan elérhetőek.

A kereső menüpont szintén a főoldal felső részében található. Kattints a "keresés..." cellába, írd be a keresett kifejezést (terméknév vagy más hasonló kulcsszó, kifejezés lehet), majd nyomj a nagyító ikonra. Kereső rendszerünk megmutatja neked a megadott szó alapján a legkeresettebb kifejezéseket, ajánlott termékeket és kategóriákat.

Ha a keresés nem vezetett eredményre, és nincs az aktuális termékkínálatban az a termék, amit szeretnél, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén, és jelezd ezt nekünk. Mi körbe nézünk beszállítóink kínálatában, és  rövid határidőn belül visszajelzünk, hogy a keresett terméket be tudjuk-e szerezni.

 

2. Megrendelésemet elküldtem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt róla...

Ez több ok miatt történhetett így.

Az egyik, hogy e-mail fiókod megtelt. Kérlek, legelőször ellenőrizd levelező fiókod kapacitását. Ha még van szabad tárhely, akkor nézd meg a SPAM-ek között a visszaigazolásunkat. Ha ott megtalálod, akkor helyezd át a beérkező levelek közé (gmail-fiók esetén az elsődleges mappába), hogy a jövőben biztosan megkapd a tőlünk érkező leveleket.

A másik (és ez a leggyakoribb) ok az lehet, hogy a rendelés során elírtad az e-mail címedet. Ebben az esetben megvan az esélye, hogy a csomagod nem ér célba, ugyanis nem fogod megkapni a futárszolgálat tájékoztató e-mailjét sem a kézbesítésről, valamint csomagpontos átvétel választása esetén nem fogod tudni, hogy a csomagod megérkezett a választott csomagpontba.

Abban az esetben, ha fenti lehetőségeket megvizsgálva e-mail fiókodban végül tényleg nem találtad meg visszaigazoló levelünket, mindenképpen vedd fel velünk a kapcsolatot (a 06 70 55 88 695 telefonszámon vagy az info@desszertdekor.hu e-mail címen), hogy ellenőrizzük rendelésed beérkezését rendszerünkbe.

 

3. Nincs e-mail fiókom. Telefonon is rendelhetek?

Természetesen. Ha nincs e-mail fiókod, hívj minket a 06 70 55 88 695 telefonszámon munkanapokon 8 és 16 óra között, hogy leadd rendelésedet.

 

4. Beírtam a kuponkódot, mégsem vonja le a kedvezményt...

A kedvezményre jogosító kuponkódok kizárólag a teljes árú termékekre vonatkoznak. Abban az esetben, ha kosaradban akciós termékek vannak, nem tudsz rájuk további kedvezményt igénybe venni. Továbbá ajándékutalványainkra sem vehető figyelembe akciós kupon.

Ez alól kivétel az ingyen szállításra valamint az ajándék termékre jogosító kuponkód, valamint azok a kuponkódok, amelyeknél külön feltüntetésre került, hogy akciós termékekre és ajándékutalványokra is érvényesíthető.

Ha érvényes kuponkódod mégsem sikerül rögzíteni, hívj minket, segítünk, vagy írd a kuponkódot a megjegyzés mezőbe, és mi a feldolgozás során jóváírjuk azt.

 

5. Megkaptam a csomagomat, de a termék, amit rendeltem, nem tetszik, vagy nem olyan, amilyenre gondoltam...

Előfordulhat, hogy a megvásárolt termék nem tetszik, vagy meggondoltad magad és mégsem szeretnéd megtartani. Ne aggódj! 60 napig minden kérdés nélkül visszavesszük azt, és a vételárat visszafizetjük.

A visszavásárlás csak és kizárólag a nem használt, ép termékekre vonatkozik, eredeti csomagolásában.

A terméket visszahozhatod nekünk személyesen vagy elküldheted futárcéggel is. Ez utóbbi esetben a visszaküldés költsége téged terhel, azt megtéríteni nem áll módunkban.

A visszaküldés előtt jelezd nekünk e-mailben (info@desszertdekor.hu) vagy telefonon szándékodat, illetve add meg a rendelés számát vagy a számla számát a beazonosíthatóság miatt, valamint a bankszámlaszámot, ahova a termék vásárlási árát visszautalhatjuk. A termék beérkezése után legkésőbb 1 munkanapon belül a pénz visszautalását elindítjuk.

Amennyiben további kérdés merül fel, hívd az ügyfélszolgálatot a 06 70 55 88 695 telefonszámon.

 

6. Banki átutalást (előreutalást) választottam fizetési módnak. Hová kell utaljak?

Abban az esetben, ha banki előreutalást választottál, a visszaigazoló e-mailben megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat, ahova a megrendelésed végösszegét utalhatod. A közleménybe légy szíves írd be a rendelésed sorszámát a könnyebb beazonosíthatóság miatt. Ha nem kapod meg a visszaigazoló e-mailt a megrendelésed után max. 1 órával sem, akkor nézd meg a SPAM-ek között, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot (info@desszertdekor.hu vagy 06 70 55 88 695) és kiderítjük mi lehet a gond.

FONTOS! Az átutalásra 3 napig várunk. Ha elfelejtkeznél róla, küldünk egy emlékeztetőt, majd ha 2 nap múlva sem történik meg a jóváírás, rendelésedet töröljük. Az átutalás megérkezését követő 1 munkanapon belül átadjuk csomagodat a futárszolgálatnak kézbesítésre.

 

7. Megnyomtam a "MEGRENDELEM" gombot, de módosítani szeretnék a rendelésemen...

Természetesen a megrendelés módosítására van lehetőség, egészen addig, amíg a futárszolgálatnak át nem adtuk a csomagot.

A délelőtt 10 óráig beérkező rendeléseket általában még aznap kiküldjük.

Módosítási igény esetén vedd fel velünk a kapcsolatot. Legjobb, ha telefonon keresel minket a 06 70 55 88 659 telefonszámon, de munkaidőn kívül vagy hétvégén írhatsz is nekünk az info@desszertdekor.hu e-mail címre.

Mit tudunk módosítani? Adhatsz hozzá (készleten lévő) terméket, vagy vehetsz ki belőle. Módosítható a fizetési vagy szállítási mód, illetve a kézbesítési vagy számlázási cím.

 

8. Meggondoltam magam, lemondhatom a megrendelésemet?

Igen, megrendelésedet indoklás nélkül lemondhatod. Ha így döntöttél, akkor FONTOS, hogy ezt mielőbb jelezd nekünk, mielőtt csomagod a futárszolgálathoz kerülne.

A rendeléseket a lehető leggyorsabban igyekszünk feldolgozni, a munkanapokon délelőtt beérkező rendelések általában már aznap a futárszolgálatokhoz kerülnek. A nem kért csomagod így több száz megtett kilóméter után, több ember munkáját igényelve, pár nap vagy 1 hét múlva visszatérne hozzánk. Segítsd a munkánkat és amennyiben bármilyen oknál fogva mégsem szeretnéd a megrendelt termékeket, kérlek, azt mielőbb jelezd nekünk a rendelést visszaigazoló e-mailre válaszolva (ezt akár munkaidőn kívül vagy hétvégén is megteheted) vagy telefonon (06 70 55 88 695). Megértésed és közreműködésedet hálásan köszönjük!

 

9. Bankkártyával fizethetek a futárnál?

Igen, csomagjainkat a GLS illetve a DPD futárszolgálatok szállítják, bankkártyás fizetésre mindkét esetben van lehetőség a futárnál. Ez alól kivétel, ha a futárnál nincs terminál, vagy (ritka esetben) technikai probléma merül fel.

 

Más kérdésed van? Keress minket!