A Desszert.Dekor.hu honlap sütiket (Cookie-kat) használ annak érdekében, hogy még jobb felhasználói élményt és személyre szabott ajánlatokat nyújthassunk az Ön számára. Az oldal használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Vásárlás menete

Vásárlási feltételek, a vásárlás menete


A termék kiválasztása

 

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kategóriákba sorolt termékek között tud válogatni, a kereső menü segítségével keresni. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Amennyiben a választott termékből adott időpontban nincs raktáron, a „Kosárba” gomb helyett „Értesítés” gomb szerepel, a vásárlónak – e-mail címe és a vásárolni kívánt mennyiség megadásával – lehetősége van értesítést kérni a termék rendelkezésre állásáról. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a vásárlás végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhető a rendelés helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A kosár áttekintése során lehetőség van a mennyiségek módosítására, illetve termék törlésére is, amennyiben a vásárló mégsem szeretné azt megvásárolni. A kosár változtatások esetén automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


A rendelés elküldése


Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás GLS futárszolgálattal
  • GLS Csomagponton történő személyes átvétel
  • Házhozszállítás DPD futárszolgálattal
  • Átvétel személyesen telephelyünkön

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • banki átutalás - (A megrendelés leadását követően automatikus visszaigazoló e-mailben megadott bankszámlaszámra tudja a megrendelés végösszegét átutalni. Az átutalásra 3 napot várunk, majd küldünk egy emlékeztetőt. Amennyiben 2 nap múlva sem történik meg a jóváírás, a megrendelés automatikusan törlésre kerül. Az átutalás jóváírását követően, de legkésőbb 1 munkanapon belül csomagja átadásra kerül a futárszolgálatnak kézbesítésre.)
  • bankkártyás fizetés és Barion - (a Barion biztonságos és kényelmes online fizetési szolgáltatás. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A Barionon keresztül történő bankkártyás fizetéshez nem szükséges a regisztráció, elegendő a bankkártya számát, a lejáratának dátumát, a hátoldalán szereplő CVC kódot, illetve egy működő e-mail címet megadni. A regisztráció előnye, hogy a bankkártya adatokat nem kell minden egyes fizetésnél begépelni, csupán a regisztrált e-mail cím és jelszó szükséges. A Barion által elfogadott bankkártyák: Mastercard, Maestro, Visa, Visa Elektron, Amex. Bankkártya nélküli fizetéshez az előre feltöltött Barion-tárca alkalmas, a feltöltés történhet átutalással vagy készpénzben a Barion feltöltő pontokon. További részletek és információk a Barionról itt olvashatók: https://www.barion.com/hu/tarca/
  • utánvét - (a megrendelt termékek és a szállítási díj kifizetése a csomag átvételekor történik meg a futárszolgálat munkatársának vagy csomagpontba kért szállítás esetén a csomagpont dolgozójának. A bankkártyás fizetés lehetőségéről az adott átvételi ponton előre tájékozódni kell.)
  • készpénzes fizetés - (telephelyen történő személyes átvételkor választható fizetési mód)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

 

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

 

 

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a
Szállítási és fizetési feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.



A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása hétköznapokon 24 órán belül megtörténik. Hétvégén vagy munkaszüneti napokon leadott megrendelések feldolgozására a következő első munkanapon kerül sor.


Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról.



Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének, illetve a csomagponton a küldemény átadójának (csomagpontokon nem minden esetben lehetséges a bankkártyás fizetés). 

Telephelyünkön történő átvételkor van készpénzes fizetési lehetőség!

 

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik, vagy átvehető személyesen telephelyünkön.

A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A webáruház a megrendelt termékeket a GLS vagy a DPD futárszolgálat, a megrendelés leadását követő 2-3 munkanapon belül szállítja ki. A szállítás kérhető háztól házig vagy csomagpontba.

A feltüntetett 2-3 munkanapos szállítási határidő a készleten lévő termékekre érvényes. Alapvetően a webáruház szoftvere csak annyi terméket enged a vásárlás folyamán a kosárba tenni, amennyi készleten van. Előfordulhat azonban, hogy a nyilvántartástól eltérően az adott termékből nincs készleten (elfogyott, hibás vagy hiányos). Ilyenkor a vásárlót 24 órán belül értesítjük arról, hogy a termék mikor érkezik be raktárunkba, és azt leghamarabb mikor tudjuk neki kiszállítani. A vásárló ebben az esetben dönthet úgy, hogy megvárja a későbbi kiszállítási időpontot, nem kéri az adott terméket, vagy eláll a vásárlástól. Ez mindenképpen e-mailes vagy telefonos egyeztetés útján történik.

Telephelyen történő személyes átvételkor lehetőség van készpénzes fizetésre, de a megrendelés leadásakor választható még banki (előre) utalás vagy bankkártyás fizetés is, átvétel előre egyeztetett időpontban lehetséges:

Telephely elérhetősége: 4450 Tiszalök, Arany János utca 45.

Időpont egyeztetésre lehetőség van ügyfélszolgálati telefonszámunkon: +36 70 558 86 95

A személyes átvétel feltétele az online megrendelés!

 

Szállítási díjak:

Szállítási díjaink a vásárlás összértékétől függően sávosan változnak. (Hatályos 2022. január 09.-től visszavonásig):

 

0-tól 5.000 forint kosárértékig:

Átvétel GLS csomagpontban: 1.390 Ft

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1.590 Ft

Házhozszállítás DPD futárszolgálattal: 1.590 Ft

 

5.001 forinttól 12.000 forint kosárértékig:

Átvétel GLS csomagpontban: 1.320 Ft

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1.490 Ft

Házhozszállítás DPD futárszolgálattal: 1.490 Ft

 

12.001 forinttól 20.000 forint kosárértékig:

Átvétel GLS csomagpontban: 1.250 Ft

Házhozszállítás GLS futárszolgálattal: 1.390 Ft

Házhozszállítás DPD futárszolgálattal: 1.390 Ft

 

20.000 forint feletti megrendeléseket INGYEN szállítjuk.

Utánvétel díja 400 Ft. Az utánvét kezelés díja abban az esetben is felszámításra kerül, ha a megrendelés értéke eléri az ingyenes szállítási összeghatárt.

Telephelyünkön történő személyes átvételkor külön díjat nem számolunk fel.

Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

 

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.



Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A megrendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek. A szerződéskötés akkor történik meg, amikor a rendelést az eladó e-mailben visszaigazolja. A szerződés nyelve magyar, írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.


Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 15 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, amennyiben a megrendelt termék csomagolását felbontotta, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdte.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.


Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!


Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.


A megrendelés utólagos módosítására telefonon, vagy írásos formában, e-mailben kerülhet sor. A megrendelés módosítására addig van lehetősége a vásárlónak, amíg az összeállított megrendelés kézbesítőnek történő átadásra sor nem kerül.

 

A webáruház törekszik az esetlegesen felmerült problémák barátságos, mindkét fél számára megnyugtató megoldás létrejöttére.

 

A webáruház elérhetőségei:

tulajdonos, ügyfélszolgálat: Szabó-Kovács Andrea

honlap: www.desszertdekor.hu

e-mail: info@desszertdekor.hu

telefonszám: 06 70 558 86 95